Λιγούρες; Αυτά τα σνακ χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν!

Λιγούρες; Αυτά τα σνακ χορταίνουν χωρίς να παχαίνουν!
Πόσες φορές έχει τύχει να είμαστε στη δουλειά και θέλουμε να τσιμπήσουμε ένα σνακ να μας κόψει την όρεξη γιατί κάνουμε υγιεινή διατροφή ή δίαιτα; Τι είναι όμως αυτό που θα μας κάνει να νίωθουμε χορτάτοι χωρίς τις περιττές θερμίδες;

Ποπ κορν
Ο καλύτερος φίλος μας στις ταινίες είναι ταυτόχρονα και ένα πολύ υγιεινό σνακ, όταν δεν έχει αλάτι. Μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Σκράντον της Πενσυλβάνια έδειξε πως περιέχει περισσότερες πολυφαινόλες από ό,τι πολλά φρούτα και λαχανικά.

Αμύγδαλα
Μια χούφτα αμύγδαλα τη μέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! Όχι μόνο μας κρατά χορτάτους, αλλά είναι και ιδανική τροφή για την αρτηριακή μας πίεση και την καρδιά. Πλούσια σε φυτικές ίνες μας κρατούν χορτάτους και αδύνατους.

Ηλιόσποροι
Άλλο ένα υγιεινό σνακ, που μπορεί εύκολα να ενταχθεί στην καθημερινότητά μας. Εχουν βιταμίνη Ε, που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, ενώ μειώνουν και την χοληστερίνη. Παράλληλα, προστατεύουν την καρδιά και χαλαρώνουν τα νεύρα.

Δημητριακά ολικής αλέσεως
Τα δημητριακά μπορούν να γίνουν ένα χορταστικό και υγιεινό σνακ, αν καταναλώνονται με σύνεση. Καλό είναι να επιλέγουμε εκείνα που έχουν 5 γρ. φυτικών ινών και λιγότερο από 5 γρ. Ζάχαρη. Μπορούμε να τα απολαύσουμε με γάλα ακόμα και σκέτα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ