Ιδρώτας κατά τη διάρκεια του ύπνου; Που οφείλεται…

Εάν έχετε νυχτερινές εφιδρώσεις και δεν οφείλεται στην υψηλή θερμοκρασία του δωματίου ή στα παραπάνω ρούχα που φοράτε, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε με τον γιατρό σας.
Οι βασικές αιτίες που μπορεί να το προκαλούν είναι :
Υπογλυκαιμία
Το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα μπορεί να είναι υπεύθυνο για την εφίδρωση. Αν πάσχετε από διαβήτη και παίρνετε φάρμακα ή ινσουλίνη, η νυχτερινή εφίδρωση μπορεί να σημαίνει πως στη διάρκεια της νύχτας κάνετε υπογλυκαιμίες.
Εμμηνόπαυση.
Οι νυχτερινές εφιδρώσεις μπορούν να είναι ένα από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Αν όμως είστε πολύ νέα για να μπαίνετε στην εμμηνόπαυση, ενημερώστε το γυναικολόγο σας, καθώς μπορεί να λείπουν από τον οργανισμό σας βιταμίνες ή άλλα στοιχεία που να προκαλούν αυτό το σύμπτωμα.
Ιδιοπαθής υπεριδρωσία
Πρόκειται για μια κατάσταση στην οποία το σώμα παράγει πολύ ιδρώτα χωρίς κάποιον συγκεκριμένο ιατρικό λόγο. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να ιδρώνουν επίσης οι παλάμες και τα πέλματά σας στη διάρκεια της ημέρας.
Λοιμώξεις
Οι βακτηριακές λοιμώξεις όπως ενδοκαρδίτιδα, η οστεομυελίτιδα ή σε κάποιο απόστημα μπορεί να ευθύνονται για τις νυχτερινές εφιδρώσεις.
Φάρμακα
Ορισμένα φάρμακα προκαλούν ως παρενέργεια το νυχτερινό ιδρώτα. Τα αντικαταθλιπτικά, καθώς και ορισμένα άλλα ψυχοφάρμακα ή αντιπυρετικά ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία.
Αντιμετώπιση
-Φροντίστε η θερμοκρασία του υπνοδωματίου σας να μην είναι πολύ αυξημένη τη νύχτα, 16-18 βαθμοί Κελσίου είναι μια καλή θερμοκρασία για ευχάριστο ύπνο.
-Αποφεύγετε τα πικάντικα ή βαριά φαγητά πριν ξαπλώσετε και φροντίστε να έχετε φάει τουλάχιστον 3 ώρες πριν πάτε για ύπνο.
-Αντί για ένα βαρύ πάπλωμα προτιμήστε δύο πιο ελαφριά σκεπάσματα ώστε αν ζεσταίνεστε τη νύχτα να μπορείτε να βγάλετε το ένα.
-Φοράτε πιζάμες από βαμβάκι ή άλλο υλικό που αναπνέει και μη φοράτε κάλτσες στον ύπνο σας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ