Θέλετε να έχετε ενέργεια καθημερινά; Ορίστε 10 tips για να ακολουθήσετε!

Αυτές είναι κάποιες απλές συμβουλές για να μειώσετε το στρες, την κούραση, το φούσκωμα, το άγχος βοηθώντας σας να ανακτήσετε την χαμένη σας ενέργεια.
ΌΧΙ στο αλάτι
Νιώθετε ένα φούσκωμα; Το αλάτι μπορεί να ευθύνεται σε αυτό κατά ένα βαθμό. Το αλάτι οδηγεί σε κατακράτηση νερού και να συμβάλει σε υψηλή αρτηριακή πίεση. Μπορείτε να μειώσετε το αλάτι διαλέγοντας άλλες φρέσκες τροφές αλλά και εποχιακές όπως το κάρι, το σκόρδο ή το δεντρολίβανο και να τα βάζετε στο φαγητό σας.
Έχετε στρες; Ανεβείτε σκάλες
Όταν θυμώνετε η έχετε στρες είναι εύκολο να αναζητήσετε κάποιο γλυκό, να καπνίσετε η έστω να πιείτε καφέ. Όμως η πιο ιδανική λύση είναι η άσκηση. Την επόμενη φορά που θα σας πιάσει το άγχος καλό είναι να ασκηθείτε ανεβαίνοντας σκάλες. Έρευνες έχουν δείξει ότι κάθε δεκάλεπτη άσκηση μπορεί να δώσει πνευματική ώθηση.
Κοιμηθείτε
7 έως 8 ώρες ύπνου τη νύχτα συνιστούν ειδικοί, για να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και να μειώσετε το στρες. Καλό θα είναι να αποφεύγετε την καφεΐνη μετά το μεσημέρι ώστε να μπορείτε να αποκοιμηθείτε καλύτερα. Αποφύγετε την άσκηση 2 ώρες πριν την ώρα του ύπνου.
Ξεφύγετε από την πνιγμένη σας ρουτίνα
Η αλλαγή της ρουτίνας σας η έστω η αλλαγή της εξωτερικής σας εικόνας μπορεί να σας αλλάξει την διάθεση. Επιλέγοντας μια νέα διαδρομή για να φτάσετε στη δουλειά σας, πηγαίνοντας βόλτα το κατοικίδιό σας σε άλλο δρόμο ή μια αλλαγή στο πρωινό μπορεί να βοηθηθείτε στο να διατηρήσετε φρέσκα τα πράγματα.
Περπατήστε γύρω από το τετράγωνο
Οι πολλές ώρες στο γυμναστήριο δεν είναι αναγκαίες για αυτό μπορείτε να κάνετε μια μικρή βόλτα που μπορεί να σας βοηθήσει να ανακτήσετε την χαμένη σας ενέργεια. Ένας απλός περίπατος στο τετράγωνο μπορεί να καθαρίσει το μυαλό σας.
Εστιάστε στο παρόν
Το να έχετε τον έλεγχο στο πού βρίσκεστε και το τι συμβαίνει τώρα μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε αντί να ανησυχείτε για αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα. Αφήστε τις σκέψεις για το παρελθόν και το μέλλον και εστιάστε στη στιγμή. Πώς νιώθετε τον αέρα στο δέρμα σας; Πώς αισθάνεστε το πεζοδρόμιο κάτω από το πόδι σας; Αν η σκέψη σας περιπλανιέται φέρτε την πίσω εστιάζοντας στο παρόν.
Τηλεφωνήστε στον γιατρό σας
Πολλές φορές έχουμε αγνοήσει έναν βήχα, έναν πόνο στο λαιμό, στον ώμο και κυριότερα έναν πονοκέφαλο. Ωστόσο τα συνεχιζόμενα προβλήματα μπορούν να απομυζήσουν τη ζωτικότητα. Λύστε το πρόβλημα επιλέγοντας την επίσκεψη στο γιατρό για τον έλεγχο των συμπτωμάτων σας. Αν έχετε καιρό να εξεταστείτε σχεδιάστε μια επίσκεψη. Αν αισθάνεστε πως είναι σειρά της φροντίδας της ψυχικής σας υγείας, συζητήστε το με τον γιατρό σας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ