Θέλεις να κόψεις το κάπνισμα και δεν ξέρεις πως να ξεκινήσεις; Έτσι θα αντιμετωπίσεις τις πρώτες δύσκολες στιγμές…

Θέλεις να κόψεις το κάπνισμα και δεν ξέρεις πως να ξεκινήσεις; Έτσι θα αντιμετωπίσεις τις πρώτες δύσκολες στιγμές…

 

 

 

Η σωστή απόφαση που πήρατε είναι η μισή σας επιτυχία…αλλά μόνο η μισή γιατί όλες ξέρουμε πως η αρχή είναι η δύσκολη και η 1η μέρα αναμένεται αφόρητη,ας το πάρουμε λοιπόν εξ αρχής το θέμα ζεστά και δυναμικά για να τα καταφέρουμε αυτή την φορά.Για τους περισσότερους καπνιστές, το πρώτο τσιγάρο της ημέρας αποτελεί σχεδόν ιεροτελεστία.’Αρα,για να ξεπεράσετε την 1η πρωινή υστερία καλύτερα να ετοιμάσετε πρωινό(όχι καπνίζοντας παράλληλά), αλλά και γιατί όχι,να κάνετε και λίγη γυμναστική. Οι ασκήσεις αναπνοής λέγεται πως βοηθούν στο να καταπολεμήσετε την ανάγκη για νικοτίνη.

Το ίδιο ισχύει και για τα διαλείμματά σας για καφέ όπου θα νιώσετε εκεί μεγάλη πίεση. Αντί λοιπόν να απολαύσετε τον καφέ σας συνοδεία τσιγάρου, ή δεν θα πάρετε καφέ(ακριβαίνει κιόλας όποτε ευκαιρία να τον περιορίσετε)ή θα τελειώσετε τον καφέ σας γρήγορα και θα συνεχίσετε τις δουλειές σας.Όταν τα πράγματα φαίνονται να δυσκολεύουν, πρέπει να βρείτε νέους τρόπους να αντιμετωπίζετε τις καταστάσεις που σας προκαλούν άγχος και πίεση και όχι να αναζητάτε τον αναπτήρα,μην σας πω και το κοριτσάκι με τα σπίρτα.

Μετά το φαγητό, το τσιγάρο αποτελεί φυσική συνέχεια για πολλούς καπνιστές,σχεδόν σαν αυτόματο χωνευτικό. Καταπολεμήστε αυτή την κακή συνήθεια βουρτσίζοντας τα δόντια σας μετά το γεύμα σας,δεν φαντάζεστε πόσο πιάνει αυτό διότι η φρέσκια αναπνοή είναι ένα καλό κίνητρο για να μην βάλετε το τσιγάρο στο στόμα σας,έστω και για λίγο.Αν συνδυάζετε το αλκοόλ με τσιγάρο(λογικό)μπροσπαθήστε να αποφύγετε το αλκοόλ για λίγο καιρό ή επιλέξτε ένα μη αλκοολούχο ποτό.

ΠΗΓΗ: ladyslife.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ