Ενισχύστε τη μνήμη σας με 10 απλά κόλπα!

Ενισχύστε τη μνήμη σας με 10 απλά κόλπα!
Υπάρχει μία παλιά αγγλική παροιμία, η οποία αναφέρει πως δεν γίνεται να διδάξουμε νέα κόλπα σε έναν γέρικο σκύλο. Παρ’ όλα αυτά, ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται με τρόπο φανταστικό, όποια κι αν είναι η ηλικία μας. Υπάρχουν θεωρίες όμως, οι οποίες αναφέρουν πως η λειτουργία του εγκεφάλου κορυφώνεται στην ενήλικη ζωή, ενώ από μία ηλικία κι έπειτα υπάρχει η σταδιακή πτώση της απόδοσης, η οποία μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε απώλεια μνήμης.

Η κακή διατροφή, η έκθεση σε τοξίνες, το στρες και η έλλειψη ύπνου, είναι οι κυριότερες αιτίες που δυσχεραίνουν τα προβλήματα αυτά. Παρ’ όλα αυτά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αφού αν ακολουθήσουμε δέκα απλές συμβουλές, μπορούμε να ενισχύσουμε άμεσα την μνήμη μας.

1)Υιοθετήστε υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Η μεσογειακή διατροφή είναι η καλύτερη, καθώς το ελαιόλαδο, τα φρούτα και τα λαχανικά παίζουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

2)Εξασκήστε το νου σας. Όταν κάνετε ορισμένα παζλ, ή λύνετε κάποιο quiz και sudoku, τότε μπορείτε να ενισχύσετε σημαντικά τη λειτουργία της μνήμης, αφού η πνευματική άσκηση βοηθάει στη δημιουργία νέων νευρώνων.

3)Γυμναστείτε. Η γυμναστική βοηθάει τον νου να παραμείνει στην κόψη του ξυραφιού.

4)Κοιμηθείτε αρκετά και σωστά. Χρειάζονται 8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ. Αν έχουμε έλλειψη ύπνου, τότε θα αντιμετωπίσουμε σίγουρα προβλήματα μνήμης, κάποια στιγμή στη ζωή μας.

5)Αποφύγετε το στρες. Το χρόνιο στρες είναι καταστροφικό για την υγεία του εγκεφάλου, αλλά και όλου του οργανισμού γενικότερα. Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία για χαλάρωση.

6)Σταματήστε το multitasking. Έχει αποδειχθεί πως όταν κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σωστά, κάνει περισσότερα λάθη και καταλήγει να ξεχνάει γρηγορότερα.

7)Καταναλώστε κάποια τονωτικά βότανα. Το Τζίνγκο Μπιλόμπα είναι το πιο δημοφιλές από αυτά, αφού βοηθά στη βελτίωση της μνήμης, στη συγκέντρωση και στην καλή κυκλοφορία του αίματος.

8)Αποκτήστε νέες δεξιότητες. Η μάθηση βοηθά στη βελτίωση της μνήμης, σταματά το στρες και μειώνει τον κίνδυνο άνοιας.

9)Γελάστε δυνατά. Ένα καλό γέλιο ενεργοποιεί πολλές σημαντικές περιοχές του εγκεφάλου, οι οποίες είναι σημαντικές για τη μνήμη μας.

10)Χρησιμοποιήστε μνημονικές συσκευές. Πρόκειται για ειδικά εργαλεία, τα οποία σας βοηθούν να οργανώνετε και να διαχειρίζεστε τις πληροφορίες σας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ