Δυσκολίες στον ύπνο! Μία είναι η ΛΥΣΗ! Το φαγητό…

Δυσκολίες στον ύπνο! Μία είναι η ΛΥΣΗ! Το φαγητό…

 

Αν η αυπνία έχει γίνει καθημερινότητα για εσένα, τότε κάτι πρέπει να κάνεις. Κάνε ένα μπάνιο με αφρόλουτρο λεβάντα, βάλε χαλαρωτική μουσική, κλείσε το κινητό και την τηλεόραση και λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι… φάε κάτι από τα παρακάτω! Θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πολύ καλύτερα και είναι όλα νόστιμα!

Μπανάνα
Η μπανάνα περιέχει τρυπτοφάνη, που είναι φυσικό ηρεμιστικό, μαγνήσιο και ποτάσιο που έχει την ιδιότητα να χαλαρώνει τους μύες. Είναι με λίγα λόγια ό, τι πρέπει για σνακ πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Δημητριακά
Μπορεί να θεωρούνται πρωινό αλλά περιέχουν βιταμίνες όπως η Β6 η οποία σε βοηθά να κοιμηθείς. Κάνε λοιπόν τη νύχτα μέρα και φάε ένα μπολ δημητριακά πριν τον ύπνο.

Γιαούρτι με μέλι
Ο συνδυασμός είναι απλά τέλειος αλλά και αποτελεσματικός για την αυπνία. Το ασβέστιο στο γάλα βοηθά στην παραγωγή της τρυπτοφάνης (το φυσικό ηρεμιστικό) και η γλυκόζη που περιέχει το μέλι καλμάρει.

Ψωμί ολικής άλεσης
Είναι πλούσια πηγή μαγνησίου το οποίο σε βοηθά στον ύπνο αλλά ενεργοποιεί και την παραγωγή ινσουλίνης η οποία με την σειρά της κάνει την τρυπτοφάνη πιο αποτελεσματική.

Τυρί με κρακεράκια
Δεν το περίμενες σωστά; Η πρωτεΐνη στο τυρί ενεργοποιεί την παραγωγή της τρυπτοφάνης ενώ παράλληλα το ασβέστιο βοηθά στον ύπνο. Αυτά σε συνδυασμό με τους υδατάνθρακες που περιέχουν τα κρακεράκια βοηθούν την τρυπτοφάνη να φτάσει γρηγορότερα στον εγκέφαλο!

ΠΗΓΗ: faysbook.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ