Βάλτε τέλος στις καούρες!

Βάλτε τέλος στις καούρες!
Εάν το στομάχι σας είναι ευαίσθητο και ταλαιπωρείστε από συνεχής καούρες, θα πρέπει να λάβετε τα σύντομα τα μέτρα σας.
Δείτε ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε, ώστε να αποχαιρετήσετε μια για πάντα τις καούρες:
Ντομάτες
Οι ντομάτες παρουσιάζουν υψηλό βαθμό οξύτητας, οδηγώντας στο δυσάρεστο αυτό αίσθημα. Δοκιμάστε μια καραμέλα για να διώξετε το κάψιμο, καθώς το σάλιο εξουδετερώνει το γαστρικό οξύ που ανεβαίνει από το στομάχι.
Εσπεριδοειδή
Τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και ο χυμός πορτοκάλι συνήθως προκαλούν καούρες . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι όξινα και είναι ιδιαιτέρως επίφοβα όταν καταναλωθούν με άδειο στομάχι.
Πικάντικα φαγητά
Το πιπέρι, το τσίλι και όλα τα πικάντικα φαγητά μπορεί να προκαλούν καούρες. Προσπαθήστε να τα αποφύγετε και βρείτε εναλλακτικές, πιο ήπιας γεύσης, έτσι ώστε να κρατήσετε τις καούρες μακριά.
Δυόσμος
Αποφύγετε τις καραμέλες δυόσμου για να καθαρίσετε την αναπνοή σας μετά το φαγητό, αν έχετε συχνές καούρες, αφού ο δυόσμος χαλαρώνει το σφιγκτήρα ανάμεσα στο στομάχι και τον οισοφάγο, επιτρέποντας στα γαστρικά οξέα να ανέβουν προς τα πάνω.
Τυρί, ξηροί καρποί, μπριζόλες
Όλες αυτές οι τροφές παρουσιάζουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και παρ’ όλο που δεν κατηγορούνται όσο οι όξινες τροφές για πρόκληση καούρας, μπορούν να θεωρηθούν κι αυτές ύποπτες. Το λίπος καθυστερεί το «καθάρισμα» του στομαχιού, αφήνοντας μεγάλη πιθανότητα για φούσκωμα, κάτι που αυξάνει την πίεση στον οισοφαγικό σφιγκτήρα, προκαλώντας καούρες.
Αλκοόλ
Τα οινοπνευματώδη είναι επικίνδυνα για πρόκληση καούρας όταν απορροφούνται με ένα μεγάλο γεύμα. Το αλκοόλ, όπως και ο δυόσμος, «ανοίγει» το σφιγκτήρα.
Καφεΐνη
Οτιδήποτε περιέχει καφεΐνη θέλει προσοχή, γι’ αυτό καλύτερο θα είναι να μην ξεπερνάτε τα 85-110 γραμμάρια την ημέρα.
Σοκολάτα
Λόγω της καφεΐνης που περιέχει, είναι επικίνδυνη για καούρα.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ